آشنایی با شبکه اجتماعی fashiolista برای علاقه مندان به مد و پوشاک

  • fashiolista برای علاقه مندان به مد و پوشاک

    وقتی صحبت از شبکه های اجتماعی ، و یا بازاریابی در شبکه های اجتماعی ( SMO ) پیش می آید ، خیلی ساده لوحانه است اگر فقط به شبکه هایی مانند فیس بوک و توییتر فکر کنیم.

    گرچه اینگونه شبکه های اجتماعی به دلیل ماهیت همگانی که دارند بیشتر مورد توجه هستند و کاربران بیشتری دارند ولی قطعا” به هنگام بازاریابی ، قضیه متفاوت است و اگر شما خودتان و محصولتان را به تعداد نفرات کمتر ولی علاقه مند تر معرفی کنید ، بدیهی است که نتیجه بهتری میگیرید . 

    یکی از این شبکه های اجتماعی ،  fashiolista میباشد که تمرکز آن بر روی پوشاک ، کیف و کفش ، جواهران و زیور آلات و به طور کلی مُد و فشن است . اساس کار آن خیلی شبیه به پینترست است ولی تفاوت عمده آن نوع معرفی محصولات است . اینجا محصولات نه  تنها بر اساس نوع آن ( کیف ، کفش و … ) بلکه به صورت مدهای متداول نیز دسته بندی شده اند . در حقیقت شما میتواند تعیین کنید که به چه نوع پوشش و استایلی علاقه مند هستید و سپس محصولات در آن زمینه را مشاهده کنید.

    همینطور دیگران را ، که گاهی از برترین تولید کنندگان و طراحان لباس در جهان هستند به جمع دوستان خود بیافزایید و کارهایشان را دنبال کنید .  طرح ها و محصولاتشان را لایک کنید ، به اشتراک بگذارید و طرح های خود را نیز ارائه کنید . حتی اگر محصولات و طراحی های لباسها و کیف و کفش ها به طور مستقیم به دردتان نخورد و قابل خریداری نباشد ؛ نه تنها در جریان آخرین تحولات و مد های روز قرار میگیرید ، بلکه میتوانید از آنها ایده های ناب و دست اولی بگیرید و آنها را متناسب با اجتماع خود ، سفارشی کرده و به بازار عرضه کنید .

     fashiolista برای علاقه مندان به مد و پوشاک
    fashiolista برای علاقه مندان به مد و پوشاک

      به طور خلاصه ، اگر فقط ذره ای ، فقط ذره ای به صنعت پوشاک و مد و فشن علاقه مند هستید ، خود را در اقیانوس  fashiolista رها کرده و ساعتها از آن لذت ببرید . http://www.fashiolista.com

    ساعاتی خوشی را برایتان آرزو مندم

    فرشید رمضانی : مشاورو متخصص سئو و کارشناس تبلیغات

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    این مطلب در مجموع 253 بار و امروز 1 بار مشاهده شده است.
    .

    نظرات

    • بی ام و X1 18
      جولای 6, 2019 در 1:34 ب.ظ

      چه سایت خوبی دارین شما

    یک نظر اضافه کنید