امکان ارسال مطلب و عکس از طریق ایمیل به شبکه های اجتماعی

  • امکان ارسال مطلب و عکس از طریق ایمیل به شبکه های اجتماعی
    امکان ارسال مطلب و عکس از طریق ایمیل به شبکه های اجتماعی

    یکی از مهمترین ، جالبترین و حیاتی ترین امکانات شبکه های اجتماعی و وبلاگهای حرفه ای ، امکان ارسال محتوا( پست ) از طریق ایمیل است.

    بدین معنی که شما به جای آنکه وارد پیج فیس بوک ، توییتر ، پینترست ، گوگل پلاس ، تامبلر ، اینستاگرام ، فلیکر و ….. حتی سایت ورد پرسی خود شوید و یک مطلب یا پست بگذارید ، میتوانید مطلب خود را به آدرسی که دارید ایمیل کنید تا آن مطلب در جای مناسبی که خودتان قبلا” تعریف کرده اید قرار بگیرد . اهمیت این موضوع مخصوصا در ایران میتواند به دلیل محدودیتهایی که برای دسترسی به شبکه های اجتماعی وجود دارد خیلی بالا باشد ولی در سراسر جهان نیز این امر بسیار کاربردی و حتی حیاتی است .

    یک شبکه و سایت خبری بزرگ را در نظر بگیرید که صدها خبرنگار در سراسر جهان دارد . آیا میتواند همه آنها را مدیر سایت کند تا مطالب خود را در سایت قرار دهند ؟ تنها کافیست ایمیلی را در اختیار خبرنگاران قراردهند تا مطلب را به آن ایمیل فرستاده و به صورت خودکار در سایت درج شود . نکته حائز اهمیت دیگر سرعت و دسترسی راحت تر به شبکه های اجتماعی است.

    یک عکاس میتواند یک عکس با موبایل خود بیندازد و همان لحظه آنرا با همان گوشی به ده ایمیل ارسال کند . آنهم فقط با اضافه کردن هر ده آدرس در یک ایمیل و نه ایمیلهای مجزا … نتیجه آنکه یک عکس تنها پس از چند ثانیه ، در ده سایت و پروفایل این عکاس قرار میگیرد و به طور همزمان خبر رسانی بسیار سریعی صورت میگیرد . تصور کنید او بخواهد با موبایل وارد تک تک پروفایلهای خود بشود و پست بگذارد لااقل دو ساعت زمان لازم دارد و البته زحمت بسیار زیاد . ( و البته به شرط آنکه در ورود به شبکه های اجتماعی محدودیت نداشته باشد و اینترنت پر سرعت در اختیار داشته باشد )

    اهمیت دیگر آن ، تولید محتوای بالاتر و راحت تر است . فرض بفرمایید در حال چک کردن ایمیلهای خود هستید ، به محض اینکه مطلبی نظرتان را جلب کرد میتوانید آنرا به آدرس یا آدرسهای مورد نظر فوروارد کنید . آن مطلب بلافاصله در سایت شما و یا در هر شبکه اجتماعی که مایل باشید قرار میگیرد .

    این مورد در تبلیغات نیز کاربرد فراوانی دارد ، بسیاری از مشتریان من حیرت میکنند وقتی در حضور خودشان ، محصولی که از من میخواهند برایشان تبلیغ کنم را با گوشی ایمیل میکنم و پس از چند لحظه تلفنشان به صدا در می آید و اطلاعاتی از محصول یا خدمات میخواهند … فکر میکنید مشتری در پرداخت قسط اول قرارداد لحظه ای درنگ میکند ؟؟؟؟

    و البته یکی از مهمترین فواید آن ، اطلاع رسانی به هنگام خطر و اتفاقات ناگهانی مانند ، تصادفات ، سیل و زلزله ، گیر کردن در برف و کولاک و …. میباشد . در بدترین حالت ، شاید این امکان وجود داشته باشد تا با ارسال یک ایمیل دوستان را در شبکه های مختلف اجتماعی ، از بروز حادثه مطلع کرد. اتفاقی که بارها و بارها در جهان افتاده است و جان بسیاری را نجات داده است .

    شبکه های اجتماعی را جدی بگیرید ، میتواند زندگی شما را متحول کند چرا که از هر پنج نفر بالای 15 سال در دنیا ، چهار نفر حداقل عضو یک شبکه اجتماعی هستند !

    پیروز باشید

    فرشید رمضانی | مشاور سئو

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    این مطلب در مجموع 553 بار و امروز 1 بار مشاهده شده است.
    .

    نظرات

    • starter127
      آگوست 10, 2013 در 7:34 ب.ظ

      سلام.کاش بیشتر توضیح میدادید که چه جوری باید اینکارو انجام داد…
      خیلی بهش نیاز دارم
      ممنون میشم راهنمایی کنید

      • فرشید رمضانی
        آگوست 11, 2013 در 12:56 ق.ظ

        سلام
        حتما به زودی مطالبی در این باره مینویسم و به اطلاعتان میرسانم .
        خیلی متشکرم از توجهی که به سایت دارید .
        با احترام .

    • حسام
      ژانویه 2, 2014 در 6:35 ب.ظ

      سلام
      اگه ایمیل میکردین خیلی بهتر بود تا اس ام اس کنید.(با تشکر)

      • فرشید رمضانی
        ژانویه 3, 2014 در 5:40 ق.ظ

        سلام حسام جان .
        درست متوجه نشدم که اگر چه چیزی را ایمیل میکردم بهتر از اس ام اس بود . اگر مطالب سایت را میفرمایید ، به راحتی در ستون سمت راست میتوانید ایمیل خودتان را درج بفرمایید تا خدمتتان ارسال شود . هر مورد دیگری هم بود بفرمایید تا در خدمتتان باشم .
        ممنون از توجهتان .

    • ماهان
      آوریل 16, 2016 در 9:47 ب.ظ

      سلام. میشه زحمت بکشین بگین چجوری امکان داره اینکار.مرسی

    یک نظر اضافه کنید