چگونه کلمات کلیدی مناسب را برای سئو بیابیم

  • اگر شما به فکر راه انداختن یک سایت یا وبلاگ برای فروش محصولات و یا خدمات خود هستید، مهمترین چیزی که در این رابطه باید در نظر داشته باشید همان سئو است. بدون استفاده از مزایای سئو مناسب یک سایت نمی تواند در محیط اینترنت موفق باشد. وقتی که در رابطه با سئو صحبت می کنیم، باید بدانیم زمینه هایی وجود دارد که که در مورد آنها شما باید تا آنجایی که امکان دارد اطلاعات جمع کنید. یکی از این زمینه ها، که البته مهمترین آنها هم هست، جمع آوری کلمات کلیدی است. اگر شما در حال فروش کفش هستید اما سایت شما در رابطه با ژاکت رتبه بندی شده است، پس بدانید که هیچ گاه از طریق سایت خود موفق به فروش محصول نخواهید شد.

    بنابراین، شما نیاز دارید که تلاشی در زمینه جستجو برای پیدا کردن کلمات کلیدی داشته باشید و ما در این مقاله سعی در تکمیل کردن دانسته های شما با چند ابزار مناسب و کاربردی می کنیم که می توانند در پیدا کردن کلمات کلیدی برای کمپین سئو شما موثر باشند.

    کلمات کلیدی مناسب
    keyword

    ابزار کلمات کلیدی سیستم تبلیغات گوگل(Google Adwords)

    گوگل ادووردز ابزاری معروف و البته پر کاربرد است که اغلب برای جستجوی کلمات کلیدی مورد استفاده قرار می گیرد. به آسانی، شما می توانید به جستجوی هر کلمه کلیدی بپردازید و اطلاعاتی را در زمینه تعداد نفراتی که در حال جستجوی آن کلمه در گوگل هستند به دست بیاورید

    در نظر داشته باشید که این ابزارفقط اطلاعاتی را به شما ارائه می کند که فقط از طریق گوگل جمع آوری شده اند. نه تنها از این طریق می توانید اطلاعات کاملی را با جزئیات در رابطه با یک کلمه کلیدی پیدا کنید، بلکه این ابزار همچنین به شما پیشنهادهایی در مورد کلمات مشابه دیگری که توسط کاربران مورد جستجو قرار می گیرد هم می دهد. این ابزار به شما در یافتن گروه کلمات کلیدی با طول زیاد و کوتاه برای قرار دادن در مطلب جدیدتان کمک می کند.

    دنبال کننده واژگان (Word Tracker)

    آیا بعد از ابزار کلمات کلیدی سیستم گوگل ابزار پر کاربرد دیگری می شناسید که بهتر از ابزار  ” ورد تراکر ” عمل کند؟ وُرد تِرَکِر ابزاری بسیار ساده و آسان جهت جستجوی کلمات کلیدی است و نتایج به روز و مرتبط با موضوع مورد جستجو را در اختیار کاربر قرار می دهد. اگر شما نمی خواهید هیچ هزینه ای برای جستجوی کلمات کلیدی متحمل شوید، می توانید از این ابزار بصورت رایگان استفاده کنید اما برای کسب نتایج بهتر شما باید برای داشتن حساب کاربری ویژه ثبت نام کنید. با این وجود، نتایج جستجویی که از طریق این ابزار حاصل می شود بر اساس ترافیک منتج شده از طرف ایالات متحده امریکا می باشد.

    جاسوس کلمات کلیدی (Keyword Spy)

    نه تنها این ابزار می تواند به شما در بدست آوردن کلمات کلیدی جذاب برای قرار دادن در مطلب جدید وبلاگتان کمک کند، بلکه به شما در بدست آوردن اطلاعات مهمی یاری می رساند که می تواند موجب موفقیت شما در رقابت با دیگران شود. این ابزار تجزیه و تحلیل ساده ای از وبسایت های مختلف با رتبه بالای گوگل در رابطه با یک کلمه کلیدی بخصوص را در اختیار شما قرار می دهد و در نتیجه شما می توانید با در نظر داشتن این کلمات در ذهن خود اقدام به اجرای کمپین سئو خود بکنید. از آنجاییکه این ابزار مرتبط ترین اطلاعات در رابطه با رقبای پی پی سی  (PPC)  شما در اختیارتان قرار می دهند، قابل استفاده در کمپین های پی پی سی شما نیز می باشند.

    کلمات کلیدی مناسب
    keyword

    جریان واژه (Word Stream)

    ابزار وُرد استریم وسیله ای بسیار معروف برای جستجوی کلمات کلیدی است که به شما در پیدا کردن اطلاعات مرتبط با بیش از 1 میلیارد کلمه کلیدی کمک می کند. قبل از اینکه نگارش مطلب وبلاگ خودتان را شروع کنید، از این ابزار برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب جهت قرار دادن در آن مطلب استفاده بکنید. بدین طریق، به طور مطلوب موفق به بهینه سازی این مطلب جدید می شوید و حتی شانس دیده شدن آن مطلب در بالای اس ای آر پی(SERP) بطور خودکار افزایش پیدا می کند.

    رویکرد مناسب دیگر استفاده از تمامی ابزارهای معرفی شده در بالا قبل از نوشتن یک مقاله جدید و استفاده از آن کلمات کلیدی در مطلب خودتان است که توسط تمامی این ابزارها قابل شناسایی باشد

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    این مطلب در مجموع 94 بار و امروز 1 بار مشاهده شده است.
    .

    نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید